instagram

telegram farsgraphic1

hide

02155279554

09122204829

شماره تماس 24/24h

اگر به دنبال ارتقا، تطبیق یا نوسازی ملک خود بوده‌اید، ممکن است نام اختصاری "uPVC" را شنیده باشید. uPVC مخفف "پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی" است و از پی‌وی‌سی معمولی متفاوت است زیرا ماده‌ای سفت‌تر و کمتر قابل خم شدن است - ازاین‌رو "غیرقابل انعطاف‌تر" است. به دلیل تطبیق‌پذیری و پایداری، یو پی‌وی‌سی کاربردهای متعددی دارد. آن‌قدر مورد اعتماد است که حتی به‌طور مرتب در دندانپزشکی از آن استفاده می‌شود. یک هدف بسیار محبوب و مؤثر برای این ماده، ساخت قاب پنجره است. متخصصان رنگ‌آمیزی با اسپری پنجره‌های یو پی‌وی‌سی و درب‌های یو پی‌وی‌سی - سال‌ها با این ماده کارکرده‌اند.

 در اینجا تاریخچه مختصری از uPVC در مصارف ساخت پنجره را درج کرده‌ایم.

استفاده رایج از یو پی‌وی‌سی برای پنجره‌ها در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 آغاز شد. پی‌وی‌سی قرن‌ها قبل از آن وجود داشت و هر بار به‌طور تصادفی توسط دو شیمیدان مجزا - هانری ویکتور رجینو و یوگن بومان - به‌طور مستقل در قرن 19 کشف شد. سپس این ماده با استفاده از فرآیند پلاستیک‌سازی که توسط والدو سمون در سال 1926 کشف شد، به کمال رسید و شکل‌پذیر شد – و بنابراین قابل‌فروش‌تر شد. اولین پنجره‌های یو پی‌وی‌سی در دهه 1960 ظاهر شدند و پس‌ازآن ظهور شیشه‌های دوجداره جهان را طوفانی کرد. همکاری عالی یو پی‌وی‌سی و شیشه دوجداره اندکی بعد به وجود آمد. مسائل مربوط به پنجره‌های نامناسب و کششی که امنیت ساختمان را به خطر می‌اندازد، با این مواد شکل‌پذیر و قابل قالب‌گیری فوق‌العاده حل شد، و این جنبه‌ها نیز گزینه‌های احتمالی را در هنگام طراحی بسیار افزایش دادند.

 همان‌طور که ظاهر قاب‌های چوبی سنتی در حدود سال 2010 به مد آمد، کشف شد که یو پی‌وی‌سی را می‌توان به‌راحتی شکل داد و رنگ کرد، حتی با یک روکش دانه‌دار. جزئیات کوچکی که تولید مدرن می‌تواند به آن دست یابد باعث ایجاد "پنجره جایگزین چوبی" شده است - محصولی که تمام مزایای پیشرفته یو پی‌وی‌سی را در کنار ظاهری سنتی و طبیعی امکان‌پذیر می‌کند.

 یکی دیگر از مزایای یو پی‌وی‌سی تطبیق‌پذیری آن ازنظر بازسازی و طراحی مجدد است. بسیاری از صاحبان املاک احساس می‌کنند که برای ارتقاء یک ساختمان ازنظر زیبایی‌شناختی، پنجره‌ها و درهای آن باید تعویض شوند. بااین‌حال، ازآنجاکه UPVC را می‌توان به‌راحتی دوباره رنگ کرد یا اسپری کرد تا ظاهری کاملاً جدید پیدا کنند، دیگر نیاز به تعویض درب و پنجره‌های upvc نیست

استفاده از درب و پنجره‌های upvc می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند و شمارا بی‌نیاز از تعویض درب و پنجره کند. اگر به فکر تعویض قاب‌های درب یا پنجره‌های یو پی‌وی‌سی مؤثر خود صرفاً برای اهداف آرایشی بوده‌اید، ممکن است مقرون‌به‌صرفه تر و به همان اندازه مؤثر باشد که آن‌ها را به‌سادگی رنگ‌آمیزی کنید - و درنتیجه ظاهر جدید و قابل‌توجهی برای ملک خود ایجاد کنید.

ما در کنار ساخت درب و پنجره Upvc امور رنگ‌آمیزی و تعمیر درب و پنجره‌های upvc را انجام می‌دهیم.


انواع شیشه

شیشه از کالاهای بسیار مهم در زندگی امروزی بشر است. در بسیاری از فناوری‌ها، تکنولوژی‌های امروزی از انواع شیشه استفاده‌شده است. همچنین شیشه نقش ویژه‌ای در زندگی بشر داشته است. نگاهی به تجهیزات دوروبر خود بی اندازید. همه‌جا، چه در منزل و محل کار، چه در خودرو و خیابان می‌توانید انواع وسایل و تجهیزاتی که با شیشه ساخته‌شده‌اند را مشاهده می‌کنید. ما خدمات تولید انواع شیشه‌های ساختمانی و صنعتی را انجام می‌دهیم. آریا ایمن از برترین تولیدکنندگان محصولات شیشه‌های سکوریت، اسپایدر، لمینت و دوجداره است.

تضمیت کیفیت کالا با ارائه گارانتی معتبر از طرف شرکت

استفده از بهترین نوع مواد اولیه

ارائه خدمات پس از فروش به صورت نامحدود

محصولات محبوب

شیشه دوجداره

این یک متن نمونه برای نمایش عملکرد متون در قالب ارائه شده توسط وبسایت جومی می باشد .

آخرین محصولات

ملاقات در دفتر

hideچهاردانگه،گلشهر خیابان صنعت 3 پلاک 16

hideشماره تماس: 55279554 021

ساعت کاری آریا ایمن

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

وب سایت همکاران

sayadoor  

طراحی سایت : مرتضی خیری

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
   http://sitevaseo.ir وب سایت: