instagram

telegram farsgraphic1

hide

02155279554

09122204829

شماره تماس 24/24h

ممکن است نام PVC یا پلی وینیل کلراید را شنیده باشید، یک نوع پلاستیک بسیار متداول و انعطاف‌پذیر که در همه‌چیز از عایق کابل گرفته تا لباس یافت می‌شود. اما آیا شما همتای سفت‌وسخت PVC یعنی uPVC را می‌شناسید؟ پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک شده بسیار سخت‌تر از PVC است و آن را به ماده‌ای عالی برای صنعت ساختمان تبدیل می‌کند. درواقع، یو پی‌وی‌سی یک ماده محبوب برای قاب پنجره و در است.

می‌خواهید بدانید که چرا صاحبان املاک از پنجره‌ها و درب‌های یو پی‌وی‌سی عصبانی هستند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

aryaimen 24

 پلاستیک upvc چیست؟ uPVC یک پلاستیک محکم، سفت و بادوام است. همچنین پایه‌ای محکم برای واحدهای در و پنجره دوجداره فراهم می‌کند. این واقعیت که بدون BPA است همچنین به این معنی است که می‌توان از UPVC در تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بدون ترس از آلودگی استفاده کرد. uPVC اغلب به دلیل ویژگی‌های محکم و غیر سمی آن استفاده می‌شود

ویژگی‌های برتر

 یو پی‌وی‌سی به‌عنوان یک ماده در دمای گرم تاب نمی‌خورد

قابل بازیافت

ماندگار و بادوام

مقاوم در برابر فرسایش شیمیایی

 ساده در نگهداری

مقرون‌به‌صرفه و آسان برای تولید

چرا قاب‌های درب و پنجره یو پی‌وی‌سی موردعلاقه صاحبان خانه است؟

خانه‌های اروپایی چندین دهه است که از قاب پنجره‌ها و درب‌های یو پی‌وی‌سی استفاده می‌کنند و به ویژگی‌های عایق برتر این پلاستیک سخت نسبت به فلز پی برده‌اند. در اینجا تنها چند دلیل وجود دارد که چرا خانه‌های استرالیایی می‌توانند از نصب پنجره‌ها و

 فریم‌های درب و پنجره یو پی‌وی‌سی در برابر باد، باران، زنگ‌زدگی، پوسیدگی و فرسایش شیمیایی بسیار مقاوم هستند. یو پی‌وی‌سی رطوبت را در خود جای نمی‌دهد یا کپک ایجاد نمی‌کند.

درب‌ها و پنجره‌های یو پی‌وی‌سی سطح قابل‌توجهی از امنیت را به انواع ساختمان‌ها اضافه می‌کنند. ساده در نگهداری تاقچه های پنجره با تعمیر و نگهداری کم یک مزیت بزرگ برای خانه‌ها، ادارات و ساختمان‌های تجاری است. این واقعیت که یو پی‌وی‌سی در برابر مشکلات آزاردهنده‌ای مانند زنگ‌زدگی، پوسیدگی و کپک غیرقابل نفوذ است به این معنی است که این طاقچه‌ها نیازی به تمیز کردن مکرر ندارند. همچنین نیازی به پوشاندن آن‌ها با مواد خاصی برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها یا جلوگیری از وقوع واکنش‌های شیمیایی مانند پروفیل‌های الواری و آلومینیومی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک اسفنج و یک سطل آب گرم و صابون برای پاک کردن گردوغبار و کثیفی است! ماندگاری طولانی پروفیل‌های درب و پنجره یو پی‌وی‌سی به دلیل سفتی و دوام این پلاستیک سفت‌وسخت، عمری در حدود 25 سال دارند. پروفیل‌های درب و پنجره یو پی‌وی‌سی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که شادابی رنگ خود را در کل چرخه عمر محصول حفظ کنند.

 قاب‌های پنجره یو پی‌وی‌سی به‌طور چشمگیری بازده انرژی خانه شما را افزایش می‌دهد. UPVC یک عایق فوق‌العاده است که به واحد پنجره کلی شما کمک می‌کند تا ساختمان شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه دارد. پروفیل‌های uPVC برخلاف قاب‌های آلومینیومی، گرما را هدایت نمی‌کنند، بنابراین از ورود دمای بالا به خانه در ماه‌های گرم‌تر جلوگیری می‌کنند. این بدان معناست که کولرگازی شما مجبور نیست برای خنک نگه‌داشتن ساختمان شما به‌سختی کار کند. هنگامی‌که قاب‌های پنجره یو پی‌وی‌سی با شیشه‌های دوجداره ترکیب می‌شوند، ممکن است متوجه شوید که به‌سختی نیاز به روشن کردن سیستم AC خوددارید! قاب‌های پنجره یو پی‌وی‌سی می‌توانند به‌طور چشمگیری قبض برق شما را در هر سه‌ماهه کاهش دهند که هم برای کیف پول شما و هم برای محیط‌زیست خوب است.


انواع شیشه

شیشه از کالاهای بسیار مهم در زندگی امروزی بشر است. در بسیاری از فناوری‌ها، تکنولوژی‌های امروزی از انواع شیشه استفاده‌شده است. همچنین شیشه نقش ویژه‌ای در زندگی بشر داشته است. نگاهی به تجهیزات دوروبر خود بی اندازید. همه‌جا، چه در منزل و محل کار، چه در خودرو و خیابان می‌توانید انواع وسایل و تجهیزاتی که با شیشه ساخته‌شده‌اند را مشاهده می‌کنید. ما خدمات تولید انواع شیشه‌های ساختمانی و صنعتی را انجام می‌دهیم. آریا ایمن از برترین تولیدکنندگان محصولات شیشه‌های سکوریت، اسپایدر، لمینت و دوجداره است.

تضمیت کیفیت کالا با ارائه گارانتی معتبر از طرف شرکت

استفده از بهترین نوع مواد اولیه

ارائه خدمات پس از فروش به صورت نامحدود

محصولات محبوب

شیشه دوجداره

این یک متن نمونه برای نمایش عملکرد متون در قالب ارائه شده توسط وبسایت جومی می باشد .

آخرین محصولات

ملاقات در دفتر

hideچهاردانگه،گلشهر خیابان صنعت 3 پلاک 16

hideشماره تماس: 55279554 021

ساعت کاری آریا ایمن

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

وب سایت همکاران

sayadoor  

طراحی سایت : مرتضی خیری

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
   http://sitevaseo.ir وب سایت: